30. Septembar

Smisliti naslov je jako tesko. Ali hvala Bogu pa sam mastovita i upisujem datume i brojeve umjesto naslova, jer to nikad niko nije prije mene radio. I am so smart, heeh.

Danima vec sjedim, jer fax jos nije poceo. Nema se nekih obaveza. Vapa se za ljudskim kontaktom. Sjedim u Dnevnom pa gledam seriju, prvu drugu trecu, woops. Zatim moje dupe se prebaci u trepezariju, jel treba se malo ustat, jelte? Tamo se prebacim i sjednem fino za laptop pretrazujem bajgi nesto, i onda me i to pocne boljet pa se razlijem po krevetu i citam knjigu. Toliko sam smorena da citam ih 3 razlicite, gledam 4 serije, i svaki dan odgledam minimalno 2 filma. Postajem ono sto sam od malena mrzila.
Toliko sam cangrizava, a i lijena, koliko god ceznula za ljudima, ti isti kad me zovnu vani trazim dobar izgovor zasto ne.
Živote.

rajsnegla
Sreća kuca samo jedanput, ali nesreća ima puno više strpljenja.

Komentariši